15 октомври, 2012

Добре съм си дошла :)

Здравейте,

Ето, че и аз вече съм с блог :)) (кой като мен). Отдавна се замислях дали да си направя моя къщурка, в която да публикувам нещата, които ме вълнуват или правя. Понякога, според мен, всеки човек има нужда да споделя. Поне аз съм от тези, които обичат да споделят (върху белия лист), като може би споделям малко повече, а може би тепърва ще споделям. И знаете ли защо? Защото го правя не само за Вас, но и за себе си. Защото докато споделям, научавам неща за самата себе си. Имам чувството, че толкова много неща имам и искам да кажа, че не знам как съм държала досега всичко в мен. Като бомба със закъснител се чувствам. ;)) И ето, че това е първата ми публикация, а винаги съм си мислила, че ще се чувствам като ученичка пред изпит, ако си направя блог. Нали съм зодия близнаци и бързо се адаптирам навсякъде, и ето, че вече го правя и в новия си дом. Понякога много бързо ми става скучно на едно място (това е пак от зодията ми) и се надявам да се задържа и тук ;) Ако не – значи съм литнала пак някъде, но нали казват, че "който търси – намира". Аз бих добавила нещо и от мен:  който твори - остава...

Няма коментари:

Публикуване на коментар